ການສະແດງແມ່ນຫຼຸດລົງເມື່ມາພາຍໃຕ້ການອື່ນໆ, ໃນອີກດ້ານຫນຶ່ງ, . ນີ້ແມ່ນວິທີທີ່ປະຫຍັດທີ່ສຸດເພື່ອປະຕິບັດກິດຈະກໍາການໂຄສະນາໃນສະພາບການຂອງການໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນ. ພວກເຂົາເຈົ້າໄດ້ດຶງດູດຜູ້ບໍລິໂພກຫຼາຍຂຶ້ນຍ້ອນວ່າເຂົາເຈົ້າຈະສິ້ນສຸດພາກສ່ວນສາຍຕາ (ຮູບພາບນອກຈາກນັ້ນ, ເຈົ້າ . ທ່ານສາມາດໃສ່ຊື່ຂອງຜູ້ຂາຍໃນຮູບແບບນີ້ຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບການຫຼຸດລາຄາສົ່ງເສີມການຂາຍຫຼືລາຄາຜະລິດຕະພັນ . ມັນສະແດງໃຫ້ເຫັນການສະແດງໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນຢູ່ໃນ ດ້ານເທິງຫຼືດ້ານຂ້າງຂອງ. ຄວາມພໍໃຈອີກຕົວຢ່າງທີ່ຫນ້າສົນໃຈຂອງຫນ້າຄົ້ນຫາຊື່ຜະລິດຕະພັນຖືກນໍາໃຊ້ໂດຍການຕັ້ງຄ່າອັດຕະໂນມັດ; ລາຄາຮູບພຽງແຕ່ອະທິບາຍ; ຫຼື ພຽງແຕ່ລະຫັດ (ຖ້າຈໍາເປັນ) ໂຄສະນາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບເນື້ອຫາຂອງເຄືອຂ່າຍໄດ້ຖືກເຊື່ອມຕໍ່ກັບໂຄງການນີ້. ການໂຄສະນາຢ່າງກວ້າງຂວາງແລະການຄົ້ນຫ ຖານຂໍ້ມູນອີເມວ ໜ້າ ທີ່ຂອງ ໜ້າ ທີ່ວຽກ າແລະຫົວຂໍ້ຄວາມແຕກຕ່າງຕົ້ນຕໍລະຫວ່າງການນໍາໃຊ້ຮ່ວມກັນແມ່ນວ່າ. ມັນສາມາດໄດ້ຮັບການເຄື່ອນໄຫວແລະສັ້ນກັບປ້າຍໂຄສະນາໃນຮູບແບບຂອງວິດີໂອນໍາສະເຫນີຂໍ້ມູນຂ່າວສານໃນຮູບແບບ. ກຣາບຟິກຖ້າເບິ່ງດ້ວຍການສະແດງທີ່ດີສາມາດດຶງດູດຜູ້ໃຊ້ແລະເພີ່ມຄວາມຫມັ້ນໃຈຂອງຍີ່ຫໍ້.
ພວກເຂົາຈະຢູ່ໃນຄວາມຊົງຈໍາຂອງເຈົ້າຮູບແບບປ້າຍໂຄສະນາເປັນທີ່ນິຍົມຫຼາຍໃນຊື່ຂອງຕໍາແຫນ່ງສະແດງຫນ້າຈໍທັງຫມົດແມ່ນ padded. stuffing; ເປັນປ່ອງຢ້ຽມປ໊ອບອັບທີ່ຢຸດເນື້ອຫາຂອງເວັບໄຊທ໌ເມື່ອ . ເມື່ອພະຍາຍາມປິດມັນ, ຜູ້ໃຊ້ຈະຖືກໂອນໄປຫາຫນ້າໂຄສະນາ; ກ່ອນຊື່ - ແມ່ນປະກອບດ້ວຍຮູບລັກສະນະຂອງເຂົາເຈົ້າຢູ່ດ້ານລຸ່ມຂອງຫນ້າ. ດ້ວຍສຽງທີ່ເປັນເອກະລັກ; ການໂຄສະນາສື່ມວນຊົນທີ່ອຸດົມສົມບູນຊຸກຍູ້ໃຫ້ທ່າແຮງຂອງວິດີໂອຊື່ mini-name ແບບໂຕ້ຕອບສັ້ນ.
|